Худалдан авагчийн зан төлөвийн судалгаа

1. Хэрэглэгчдийн профайл

  • Хүн ам зүйн мэдээлэл, өрхийн гишүүдийн мэдээлэл, ажил
    эрхлэлт, боловсролын талаар, өрхийн орлогын талаарх
    мэдээлэл

2. Хэрэглэгчийн одоогийн нөхцөл байдал

  • Одоо амьдарч буй орон сууцны талаарх мэдээлэл /сонгосон шалтгаан/, тулгамдаж буй асуудлууд- Одоо амьдарч буй орон сууцандаа хэр сэтгэл ханамжтай байна вэ
  • Цаашдын хэрэгцээ шаардлага, хандлага
  • Худалдан авагчийн хэрэгцээ шаардлага /хугацаагаар, байршил, хотхон, сонирхож буй талбайн хэмжээ/
  • Төлбөр төлөх нөхцөл, бололцоо
  • Орон сууц худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх хүчин зүйлс /
    байршлын нэр хүнд, барилгын нэр хүнд, барилгын компаний
    нэр хүнд г.м./
  • Одоогийн амьдарч буй орон сууцаа солих, өөрчлөх шалтгаан

3. Төслийн байршил барилгын онцлогийн талаар

  • Худалдан авахад тохиромжтой байршил, газрын тогтоц/ байгаль, хүрээлэн байгаа орчин, сургууль, цэцэрлэг г.м./
  • Барилгын ерөнхий төлөвлөлт /хотхон, хороолол, нийт айлын тоо, барилгын давхрын тоо, давхар дахь айлын тоо/
  • Орон сууцны экстерьер /барилгын хийц, фасадны өнгө, загвар, материал гэх мэт/
  • Орон сууцны интерьер /загварын чиг хандлага, дотоод заслын материалын сонголт/
  • Орон сууцны өрөөний зохион байгуулалт, үндсэн болон нэмэлт шаардлагууд (хэв маяг, цонхны харах зүг, галын
    болон ариун цэврийн өрөөний шаардлагууд гэх мэт/
  • Барилгын таазны өндөр, цонхны хэмжээ, лобби танхимын талаар
  • Барилгын ландшафтын төлөвлөлт /хүүхдийн тоглоомын талбай, ногоон байгууламж, гадаа зогсоолын тоо, тусгаарлах хашааны өндөр, өнгө, харагдах байдал г.м./
  • Дулаан зогсоолын тоо, харуул хамгаалалт
  • Үйлчилгээний төвийн талаарх мэдээлэл /зайлшгүй шаардлагатай болон хэрэгцээт үйлчилгээний төв/
  • Хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн орон сууцыг худалдан авах боломжтой дундаж үнийн төсөөлөл
  • Маркетинг борлуулалтын шинэ санал, зөвлөмжүүд, мэдээлэл хүлээн авах суваг

4. Проперти менежмент

  • СӨХ-нд шаардлагат болон хэрэгцээт үйлчилгээнүүд / дуудлагын, хүргэлтийн болон бусад үйлчилгээнүүд/
  • СӨХ-ны боломжит үнэ төлбөрийн нөхцөл

5. Маркетинг сурталчилгаа- Мэдээлэл авдаг эх сурвалж, үүсвэр

  • Авч буй мэдээллийн худалдан авах шийдвэрт нөлөөлдөг эсэх

Хугацаа:
30-45 хоногт

Үнэ, төлбөрийн нөхцөл:
Захиалгын хамрах хүрээ болон зэрэглэлээс хамааарч 10,000,000₮-50,000,000₮

Үнийн санал татаж авах